Alla inlägg under april 2009

Av Sara Gustafsson - 25 april 2009 15:57

I dag klockan 09:00 bärde det av.. Första åket på motorcykel.. Skoj!! Jag bara älskar att åka..


Nej, nu ska jag åka och handla.. Får skriva mera sen..



Av Sara Gustafsson - 24 april 2009 00:09

Jag och Tomas fyller år på samma dag och nu har vi precis fyllt år.. Vi har suttit och väntat tills klockan var över tolv och nu fyller vi år.. GRATTIS!!

Av Sara Gustafsson - 23 april 2009 22:40

Jaha, såhär går det tydligen till enlligt Tomas en Lördagskväll mitt i vintern.. Hua..

Av Sara Gustafsson - 23 april 2009 12:45

I morse vaknade jag kl 05:00 och var pigg.. Hade lite ont i halsen så jag tog en alvedon och låg och kollade lite på tv en stund.. Jag måste ha somnat igen efter någon timma och vaknade senare av att Jerry bokstavligen frågade om jag hade pissat ner mig själv.. Hela sängen var genomblöt och hela jag dröp av svett.. Ja, alltså så har den sista febern kommit ut eller vad man nu säger.. Hmm..


Ellinor, Tomas, Jerry och jag ska kanske i morgon åka och titta på lite race om det nu var det.. Det var Tomas som hade pratat med Ellinor om det så vi får se vad det blir.. Jag och Tomas fyller ju år i morgon.. Uch  börjar känna mig lite smått stressad faktiskt.. Eller nja. Nää jag vet inte... Vi får se hur det känns i morgon.. :)

Av Sara Gustafsson - 22 april 2009 22:52

Hmm.. Festen i lördags var ju helt underbar förrutom att vi är 8 styckna som ligger sjuka med feber, halson och hosta.. Hur kan detta ske över bara en kväll? Måste vara en riktigt dålig baskilusk!!! Nu börjar jag bli bättre iallafall.. I går var det jobbigt, jag hade 39 graders feber hela dagen även med alvedon och mådde riktigt illa av att jag fick massor av slem i halsen.. :( Bläää..


I och med att jag blev sjuk nu så har jag knappt rökt något alls.. I går så rökte jag inte ens 1 ciggarett och i dag samma. Så nu är jag riktigt taggad till att sluta röka.. Just nu sitter snusen inne och det känns faktiskt bättre och bättre.. Och det som är bra är att det är tobaks och nikotin fritt.. Så jag blir inte beroende av det..


På fredag fyller jag år och det känns alltid roligt.. Jag gillar att fylla år.. Hmm, vem gör inte det? Få se vad som händer då.. Eller rättare sagt få se om jag är frisk nog då för att göra något..


Nej, nu ska jag kolla på lite Gilmore Girls som jag har gjort hela dagen och gårdagen.. En riktigt bra serie..




Av Sara Gustafsson - 20 april 2009 15:12

All you need is Hortensia!

I Lördags så träffade jag en såå schysst kille vid namn Micke Busz.

Micke spelar i ett band vid namn Hortensia som jag själv tycker är väldigt bra..

Här på min blogg kommer ni att få veta varje spelning dom ska göra och ni kan även själva följa med i deras liv på deras blogg som ni hittar åt höger under Länkar.

http://hortensia.se/

http://hortensia.se/blog/




Av Sara Gustafsson - 19 april 2009 16:32

I går var det fest hos Jonte och det måste jag säga var hur trevligt som helst.. Bra människor och underbar stämmning.. :)

Det var som sagt trevligt och jag måste tacka dig Cissi för att du ville följa med mig och Ellinor och träffa detta underbara gäng..

Av Sara Gustafsson - 10 april 2009 10:21

I dag åker jag och Jerry till ett ställe som heter Halstavik. Ett jättemysigt ställe. Min faster ahr landställe där och vi kommer att få det helt underbart som alltid då vi är där ute.

Jag tar med mig kameran och fotar lite..

Ovido - Quiz & Flashcards