Alla inlägg under juli 2008

Av Sara Gustafsson - 30 juli 2008 10:18

I dag så vacknade jag tidigt.. Redan vid 8 tiden.. Pigg och glad :)

Ska snart dra hem till Nina och fortsätta hjälpa henne att flytta.. Jobbigt men det går snabbare om man är flera.. :)


Jerry skrev teoriprovet för mc i går och han klarade det! Så snart kan får han bjuda mig på en sväng.. :) Så fort han har klarat uppkörningen.. :)

Jag och Jerry har ju redan köpt ställ till oss båda.. Jag köpte en rosa hjälm.. Haha det är jättefin.. Svarta byxor och svart jacka med rosa ränder.. :)


Nej, om man ska ta och göra sig i ordning så man kommer iväg snart..



Av Sara Gustafsson - 28 juli 2008 22:05

Nu har jag varit borta länge nog.

Jag har haft det jobbigt. Men nu är jag tillbaka. :)


Jag har varit med Jerry väldigt mycket den senaste veckan. Jag känner mig så trygg i hans närhet så jag vill aldrig släppa taget.


Jag och Jerry var ju på Iron Maiden i Lördags.. Oj Oj Oj Oj Oj.. Fy f*n vad det var grymt!!!! Ja ni som läser detta och själva var där vet nog vad jag pratar om.. :)


Nej, ska ta och lägga mig nu.. Jag skriver lite i morgon.

Av Sara Gustafsson - 15 juli 2008 13:00

Hej Hej!

Något piggare i dag. Sov från kl 01:00 i natt tills kl 12:30 i dag. Så nu äntligen fick jag sova ruset av mig. Kändes skönt. Sova bort lite problem..


Gick in i går på Ticknets hemsida för att kolla om någon eller några bra artister skulle komma hit till Sverige. Och ja, jag visste ju att Iron Maiden skulle komma för länge sen men jag visste också att biljetterna har varit utsålt väldigt länge men vet ni.. Jag fick två biljetter till Iron Maiden i Göteborg.. Jihoooo.. Äntligen.. Och gissa om Jerry blev glad då jag gick ut med bokningen till han i soffan.. Yes..

Det ska bli kul.. :)


Nej, ska ta och städa lite här hemma nu..

Ha det bäst alla..

Kram

Av Sara Gustafsson - 14 juli 2008 21:36

Har totalt glömt bort att skriva här..

Ska jag vara ärlig så har det varit riktigt skit dom senaste två veckorna.

Jag önskar att jag kunde berätta för er men det känns inte som att jag ska skriva tråkigheter här..

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kommer bli gladare och få komma tillbaka hit till mina trogna läsare. :)


Jag hoppas att ni har förståelse med detta..


Kramar på er.

Av Sara Gustafsson - 5 juli 2008 13:06

Hej Hej..

Dagarna går väldigt fort nu tycker jag..

Det bara rullar på..


I går så var Jerry och handlade och då träffade hon Nina och Emmi.. Jerry sa till Emmi. Hej sötnos.. Hehe och vet ni vad hon sa. Hej snygging.. Haha hon är alltså 2 år.. En sån störtskön liten tjej.. :)


Pratade precis med Cissi.. Min bästa vän.

Hon var och tittade lite i affärer med sin mamma..

Hon berättade att varje gång hon kollade min blogg så sitter Camilla, som då är hennes barn och min guddotter i hennes knä framför datorn och då när hon får se min bild på mig så klappar hon på datorn.. Varje gång.. Men när Cissi tittar på någons annans blogg så gör hon det inte.. Det får en att känna sig lite speciell.. :)


Nej. Nu ska jag och Jerry över till hans föräldrar och fira att Linnéa har fyllt år.. Ett littet minikalas.. Tiden går fort.. Hon fyller 6 år...

Oj Oj Oj..


Passar på att lägga upp en bild på Camilla.. Puss på dig Camilla..


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards