Alla inlägg under maj 2008

Av Sara Gustafsson - 23 maj 2008 06:46

Japp, då var det bara en dag kvar att jobba sen är man ledig..

Det har varit enormt jobbigt.. Jag vet inte vad det är men jag har ont i hela kroppen och det känns som att jag bara vill sätta mig i ett hörn och grina.. Jättejobbigt är det.. Jag får hoppas att det blir bättre med tiden.


I morgon ska jag och Jerry åka till Linköping hem till en kompis. Han bor på en bondgård och har massor av hästar så jag ska ta mig en tur med hästen och få lite lugn och ro.. Jag kan tänka mig att det kommer att bli underbart och att hästen kommer verkligen få mig att kopla av för en stund. Hästar är ju så lugna och harmoniska i sig själva..


Jag är ledig på måndag också så jag tänkte att jag ska ta mig en shoppingtur iallafall. Bara jag själv ska gå och prova kläder och köpa något som unnar mig själv.. Det tycker jag att jag är värd efter allt jag har jobbat just nu..


Nej, nu ska jag iväg till jobbet..

Ha det bra alla så hörs vi någon dag här framöver.. :)

Av Sara Gustafsson - 18 maj 2008 07:06

Joo snart så ska jag till jobbet..

Öppnar själv i dag.

 Sen i morgon är jag ledig.. Skönt!


Jag har blivit ett riktigt Gilmore Girls Fan..

Jag har nu alla dvd-boxar och har sätt dom ungefär tre gånger om..

Tröttnar aldrig..

Jag tycker verkligen att det inte finns någon bättre serie som Gilmore.

Om jag tänker efter så finns det faktiskt mycket i mitt liv som påminner om just Gilmore Girls.. Man lever ett sådant liv här i Trosa på ett ungefär..

Hehe.

 Lägger upp lite bilder till er som också tycker att Gilmore Girls är så otroligt bra..

Och visst måste ni hålla med om att båda är otroligt vackra tjejer??



Av Sara Gustafsson - 13 maj 2008 06:48

I helgen var jag ledig och det var så skönt..


i lördgas fyllde Jerrys pappa Åke 70 år så då blev det mat och torta hemma hos Jerrys föräldrar.. Det var roligt..


I Söndags så var jag, Jerry och hela släkten ute vid Taxinge Slott. Så underbart fint det var där.


I dag ska jag jobba enda tills Söndag.. Så jag kanske inte kommer att skriva så mycket men jag lovar att skriva någon rad iallafall..


Av Sara Gustafsson - 8 maj 2008 10:45

Jaha, jag hade ju helt glömt bort att skriva..

Har jobbat väldigt mycket pluss att jag har haft öroninflamation som jag hoppas att den släpper helt utan att jag behöver börja om på en ny pencelinkur.. Hoppas Hoppas!!


I Söndags så var jag, Jerry och min pappa och fiskade och ALLA tre fick napp och tre olika fiskar..

Det började med pappa som fick en gädda.. Sen var det jag som fick en mört som jag ville ta med hem men fick inte ha den i badkaret..

Jerry han fick en bracks, hehe eller hur det nu stavas..

I dag ska jag jobba igen och sen i morgon.. Sen är jag ledig tills måndag..

Skönt!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards