Alla inlägg under april 2008

Av Sara Gustafsson - 30 april 2008 15:13

Jaha..

Det har hänt mycket på senste tiden som gör att jag inte har orkat skriva..

Just nu är jag hemma med en försylning och ont i örat. Jag hoppas och ber att jag inte börjar få öroninflamation men det visar sig väll.. :(

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och glo lite på tv..

Av Sara Gustafsson - 25 april 2008 16:25

Jaha.. Då var man et år äldre då.. Hehehe märks knappt men man är ett år äldre iallafall.. =)

Färgade håret i dag.. Lite mörkare men fortfrande blont tycker jag.. Ska ta en bild och lägga upp för er sen..

Ska sticka iväg och möta Jerry nu.. Vi ska ut och äta lite mat.. Det ska bli trevligt..

Ha det så bra alla så syns vi igen..


Av Sara Gustafsson - 24 april 2008 13:14

Jihooo!! I dag fyller jag år..

Jag älskar att fylla år.. Underbart. :)

Fick sovmorgon i dag.. Vacknade vid halv tio och åt en stadig frukost och satte mig på balkongen och solade.. Vi har ungefär 15 grader här hemma..

Skönt!!!!

Så är jag ledig i dag så dagen kan inte bli bättre...


Av Sara Gustafsson - 18 april 2008 09:37

Nu har jag varit ledig ett tag.. Skönt!

Men i dag ska man tillbaka och jobba.. :)


I går var frågade Jerry mig om jag ville följa med till Gävle med han så joo varför inte tänkte jag.. Så det var det jag spenderade min dag åt i går..


Fyller år snart.. :) Den 24 April..

Ska väll bjuda hem släkten på lite tårta hade jag tänkt..


Nej, det här blev bara lite snabbt skrivet eftersom jag måste åka och jobba nu men jag får återkomma senare..


Av Sara Gustafsson - 14 april 2008 11:15

Var hemma i Fredags och bara tog det lungt..

I lördags så åkte jag och Jerry till lokalen där vi har våran sommarbil som vi fixar med och vad hände?? Joo jag stog utanför och funderade på om jag skulle tvätta min bil och då kommer en annan bil och kör rakt in i min bil och sticker där ifrån!!! Jag blir rasande och går rakt in till garaget och frågar ifall det är någon av deras kompisar som var här med denna bil och Joo det var det.. Han fick komma tillbaka och fick två enkla val.. Antingen så fixar han till min bil eftersom det inte blev någon plåtskada utan på listerna som tur var eller så skulle jag ta upp mobilen och ringa polisen och säga som det var att han smet först.. Han valde att ficksa min bil.. Tyvär så är den inte helt okej.. :(

Joo så det var väl det som hände i helgen..


Ni som läser.. Kolla omröstningen!!

Av Sara Gustafsson - 11 april 2008 22:08

Gick in och kollade lite på Emmis blogg som jag brukar göra och hittade denna video på hennes blogg.. En sån störtskön tjej.. Väldigt egenkär just i denna video för tillfället. =)

Hehe Mamma Nina, du känner dig väl inte utenför?? Hehe

Av Sara Gustafsson - 11 april 2008 15:38

Då tog jag bort omröstningen om vart folk har varit i Trosa. Dåligt om röster men vi får väll se om det nya frågan får flera svar.

Totalt röstade 5 personer..

2 Hade varit här.

3 Hade inte varit här.


Kom igen nu och rösta ni som är inne och läser..



Av Sara Gustafsson - 11 april 2008 15:34

Nu har bilderna blivit fixade..

Här kommer lite bilder från Modellsessionen jag var på för två helger sedan.


Ovido - Quiz & Flashcards