Alla inlägg under december 2008

Av Sara Gustafsson - 27 december 2008 10:45

Då var julen över och man har fått sååå mycket fina julklappar i år.

Jag fick av Jerry: En trådlös mus, sex and the city the movie, rachel and clank spelet.

Av min mamma och pappa: En cd, sex and the city the movie, korsordstidning, presentkort på kicks, biobiljetter och sen fick jag och Jerry pengar av min mormor och morfar.


Julen har annars varit bra  här..


Hur har er varit?

Av Sara Gustafsson - 21 december 2008 11:37

I dag ska jag börja med att säga grattis till Nina.. Grattis, jag hoppas att du får en perfect födelsedag..


I fredags var jag och klippte mig. För första gången på mycket länge så blev jag faktiskt kanonnöjd. :)


Nja, ska sticka iväg nu men jag skriver kanske lite senare..


Bilden är nu på min nya frisyr.

Av Sara Gustafsson - 14 december 2008 21:21

Nu ska ni få höra.. Första gången jag hörde denna historia så höll jag på att skratta ihjäl mig..

Jag fick denna historia av en kompis på mobilen så den låter roligare när man hör den, men jag ska skriva iallafall vad dom säger.


Barn - Pappa! Vet du?

Pappa - Mm

Barn - Jag slog ihjäl en geting.

Pappa - Mm

Barn - Som satt på motorhuven, med hammaren.

Pappa - Du gjorde vad då?

Barn - Jag slog ihjäl en geting på motorhuven med hammaren. Jag träffade inte direkt, efter ett tag träffade jag.

Av Sara Gustafsson - 4 december 2008 22:30

Uch. Vid den här tiden har man så mycket som ska göras så man knappt hinner med att tänka ibland men nu tog jag tag i mig själv och satte mig här för att skriva lite till er. :)


Förra veckan åkte jag och storhandlade. Nja, lagom roligt när det var sååå mycket folk på Maxi. Vissa tror rent av sagt att allt kommer att ta slut om dom inte stressar och nästan rycker sakerna ur händerna på en själv.. Nää nu ska jag istället börja handla några dagar efter löning.


Jobbar gör jag för fulla muggar nu också.. Det går framåt för mig och det känns kanon. Jobbar på Nacka Bilfrakt där även Jerry jobbar. Hehe, inte nog med att han måste stå ut med mig på kvällarna efter han slutat jobba och bara vill komma hem, så måste han nu även stå ut med mig på jobbet. Haha

Nää vi ses bara ibland på jobbet. Inte så ofta vi jobbar tillsammans..


Kunde inte låta bli att köpa det nya Need For Speed Undercover till Jerry när jag såg det på Maxi, så just nu sitter han faktiskt och spelar.


Nej, ta och borsta tänderna och göra sig klar för sängen ska jag göra nu.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards