Alla inlägg under november 2008

Av Sara Gustafsson - 27 november 2008 20:23

I dag tog jag faktiskt tag i ett väldigt stort problem för mig. Jag har nu gått runt i ett par skor som har varit hål i! Jag har varje dag kommit hem och varit genomblöt om fötterna. Så efter 2 år i dom skorna så åkte jag faktiskt och köpte mig ett par nya på skopunkten. Jättesköna skor för bara 299 Kr.


I morgon blir det att åka och storhandla. Jerry hatar verkligen att gå runt på Maxi och handla så det är min uppgift i hemmet :)




Av Sara Gustafsson - 15 november 2008 15:10

Äntligen börjar det bli bättre med min försylning. Har nu bara en enorm jobbig hosta och sååå mycket i näsan ;)

Men det blir snart bättre.


Ni som känner mig vet ju att jag gillar julen och älskar att julpynta och gärna ganska mycket i förväg.. :)

I går åkte granen upp.. Hahahaha joo jag vet att det är väldigt tidigt men vad då?, den ska ju ända upp om ca två veckor.. Gör man allt tidigare så slipper man stressa sen :)

Hehe joo sån är jag..


Just nu sitter jag och lyssnar på en kanonbra låt som en vän till mig visade mig.

Lasgo - Cry..





Av Sara Gustafsson - 12 november 2008 09:22

Joo visst har Heart gjort den från början och sedan Celine Dion och nu Andreas Johansson men detta är en låt som man aldrig tröttnar på.



Av Sara Gustafsson - 8 november 2008 11:33

Min älskade svärfar 



Vår älskade Åke finast på

vår jord

Att skiljas ifrån Dig är en

smärta utan ord

Vi ville ha Dig hos oss

ännu i många år

Den saknad som vi känner är

outhärligt svår

I hjärtat hos oss alla finns Du för

alltid kvar

Du var vårt allt och är fortfarande

vårt allt



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards