Alla inlägg under februari 2008

Av Sara Gustafsson - 20 februari 2008 10:28

Vad roligt det är när man hittar gammla bilder som man tyckte om då..

Hittade som sagt lite bilder på mig och Jerry när vi precis hade träffats och blivit tillsammans.. =)

Så här får ni lite kärleksbilder Hahahaha...


Av Sara Gustafsson - 19 februari 2008 13:38

Joo nu har jag bestämt mig..

Jag ska sälja min bil för att köpa mig någon ny..

Vi får se ifall jag får den såld, hoppas på det iallafall.. :)

Nja, det har väll inte hänt så mycket i dag. Städat lite hemma är väll det enda jag har gjort i dag..

Ska snart sätta mig och kolla på Nya Tider.. En serie som är så dålig men som har blivit så bra när man har följt den :)

Få se om jag skriver lite mera sen..

Hej Hej Så Länge..

Av Sara Gustafsson - 18 februari 2008 13:22

Jaha, då va det dags att börja blogga :)


Tänkte ta och presentera mig lite snabbt..

Sara heter jag, bor i Trosa med min underbara man Jerry.

Kommer igentligen från Stockholm. Men jag bestämde mig för att flytta.

Ett stort intresse jag har är våran bil, BMW M5. Bilintresserad, Jepp.


Joo så det är väl jag antar jag :) Hehe..


Nu till helgen..

Trevligt.. Jag, Jerry, Emma och Torbjörn tog och bowlade lite på dagen i lördags.. Oj Oj vad dom fick stryk.. Hehe jag van ju :)

Sen for vi hem till mig och Jerry och åt lite tacos.. Mums, det va jäkligt gott..

Sen drog vi till en fest och va där en stund och sen åter hem..

Joo, det var ungefär så helgen var. Käkade en stor pizza på söndagen.. Det va godis det.. :)


Emma: En vän till mig fixade iordning bilden som vi tog på kvällen.

Tack snälla Thomas för att du gjorde den så fin :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards