Alla inlägg under februari 2009

Av Sara Gustafsson - 28 februari 2009 11:49

Då var det redan lördag och tiden går alldeles för fort..

I går var jag och Jerry och handlade på ica maxi inför Jerrys lilla kalas i morgon.. Jerry fyller hela 25 år!!!


Tar väl fram kameran och fotar lite då..


Har hittat en låt med Leona Lewis som heter Run som jag verkligen börjar gilla mer och mer..



Av Sara Gustafsson - 23 februari 2009 14:45

Jag var ju på ACDC i globen i går.

Vilka gubbar säger jag bara :)


Filmen är ifrån konserten. Har tagit filmen från youtube.com. Ej jag som har filmat!

Av Sara Gustafsson - 15 februari 2009 21:10

I fredags så var det dags för mig och Jerry att åka till Nyköping på inflyttningsfest hos Torbjorn och Emma.. Det var hur trevligt som helst och dom hade skaffat en kanonfin lägenhet.. :) Tummen upp för den!

 Nedanför så ser ni tre bilder från festen. En bild är på mig och Jerry. En annan på mig, Jerry och Torbjörn. Den sista på mig och världens bästa tjej Emma..


I lördags så var jag och Jerry hemma hos Jerrys syster. Vi satt och kollade på lite gammla kort och åt gott.


I dag så sitter jag och tittar runt här på nätet medans Jerry, Rickard och Teo spelar tv-spel..


I morgon måndag ska jag följa med Jerry på jobbet hade jag tänkt..

Av Sara Gustafsson - 7 februari 2009 13:59

Hej alla där ute..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här..


Här hemma har det inte hänt speciellt mycket sen senast..


Jag måste säga att jag längtar enormt mycket tills ACDC kommer till globen.. Joo jag ska ju gå och se dom! Det är riktig rock ska jag tala om! :)


Nu sitter jag hemma och ska snart åka över till lilla Jonte och ta en kaffe, och sitta på hans motorcykel.. :) Han har ju skaffat sig en ny och har den då stående i vardagsrummet.. Kolla på videon som jag har laddat upp så ska ni få se hur riktigt knasig lilla Jonte är.. :D


Nej, ska ta med mig kameran så ni får se mig sitta på motorcykeln.. Laddar upp bilden så fort jag kommer hem.. :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards