Alla inlägg under augusti 2008

Av Sara Gustafsson - 30 augusti 2008 22:03

Lördag i dag..

Jag och Jerry ställde ut på loppis i dag.. Vilket slit.. Phu, man blir ju helt matt i kroppen..

Förskylningen börjar nu att släppa.. Har en eländig hosta kvar bara.. Men den försvinner nog med tiden ska vi se.


I morgon ska jag åka till Stockholm och bo hemma i min fasters lägenhet. Hon skulle ta en tur till Finland och hjälpa sin son att få dit sina möbler. Han har nämligen flyttat till Finland för att plugga där.. Det är roligt tycker jag att man vågar satsa så.. Bra val av dig Mattias :)

Så nu blir man då en StockholmsTös igen :) Jag kommer ju från Stockholm igentligen men flyttade när jag och Jerry bestämde oss för att flytta ihop.


Just det!! Jag börjar plugga om en vecka.. Då blir det Juridik!


Nej, nu ska jag gå och sova..

Jag får säkert låna faster Annikas dator där hemma så jag skriver lite om stadslivet.. :D

Av Sara Gustafsson - 27 augusti 2008 11:39

Vaknade i går av att jag hade ont i halsen.. Blää..

Nu i dag är det bättre men det verkar som att förskylningen inte vill komma igång.. En sån där lång period innan den liktiga förskylningen kommer är så jobbig.. Men jag får hoppas att det blir något bättre under dagen..

Svepa i sig massor av te ska jag göra..


En glad nyhet är att det ringde från en skola jag har sökt till.. Och jag kom in på Rättskunskaps utbildningen.. Så nu ska det bli Jurist av mig =)

Ska dit i morgon och lägga upp en studieplan så då måste jag bli frisk innan det! Jag bara måste!!!


Nej, nu ska jag gå och lägga mig framför tv:en och bara ta det lungt..

Av Sara Gustafsson - 25 augusti 2008 10:03

Japp.. Vi var ju på Elmia mässan i lördags och gissa vad som hände.. Joo Jag blev uppraggad av Rosa Pantern.. =)

Det var en rolig grej han hade gjort i sammband med sin lastbil.

En finne var det också ;)


Gick även förbi en lastbil som jag blev förälskad i. Det var ju bilar som motiv.. =)


Jag hade riktigt skoj iallafall och vi hade tur med vädret!



Av Sara Gustafsson - 22 augusti 2008 16:58

Oj. Jag har ju inte skrivit i bloggen på ett tag.. Fy skäms på mig själv.

I morgon är det Elmia mässan som jag ska gå på. Får med mig min pappa också. Det ska bli trevligt att få spendera lite tid med honom.


Jag lovar att jag ska ta med mig kameran och ta en massa bilder.


Av Sara Gustafsson - 17 augusti 2008 18:26

Joo, jag och Nina kan ibland ha ganska konstiga ideer för oss.

Här var vi på väg mot Trosa igen efter att vi hade lämnat Emmi hos farmor och farfar..

Jag tänkte knäppt och Nina tänkte nog mera snygg..



Av Sara Gustafsson - 17 augusti 2008 18:00

Hittade en bra sak på nätet


Varför vi älskar er, killar; )
* Sättet ni ser ut på när ni slarvigt knuter en handduk runt höften efter duschen
* De där djupa rösterna ni får på morgonen
* Att ni direkt förlorar ca 75% av hjärnkapaciteten när ni smeker insidan av våra lår
* Sättet då våra händer känns så otroligt små innuti era
* Det där gulliga frustrerade ansiktsuttrycket ni får när ni ska ta av oss Bh:n utan att lyckas
* När ni erbjuder oss att låna era jackor när ni bara har en tshirt under och det är jättekallt
* Att ni ser ut som små barn när ni sover, trots att ni är hur tuffa som helst när ni är vakna
* Att ni insisterar på att få bära vår tunga packning, trots att ni redan bär på er egen.
* Sättet erat hår ser ut när det är blött
* Att ni hur lätt som helst kan få oss att le, bara genom att kolla på oss med hundögon
* Sättet då vi känner oss så trygga i era armar
* Eran manliga doft
* Den där otroligt sköna känslan när ni kysser oss i nacken

Håller ni med tjejer?

Av Sara Gustafsson - 17 augusti 2008 11:42

Ja, då var det söndag igen.

Helgen har väl varit relativt bra. Har hänt en del problem tyvär, men det är inget jag ska gå in djupt på.


Tänkte bara ta en dag för mig själv i dag.

Tänkte åka ner till stan och sola lite, bli lite brun. Man är ju som en snöboll nu =)


Sen får man väl se vad jag hittar på senare. Har funderingar på att gå på bio kanske.. Någon som ska med? Hehe skoja bara..


Nää, ska dra ner nu och sola..



Av Sara Gustafsson - 16 augusti 2008 14:52

Ja, i går var det fredag och jag hade det jättetrevligt.

Jag, Nina, Peter och Jerry åkte in till Sthlm och crusade runt lite.

Träffade då Fredrik :) Fick åka hans nya bil. Det var trevligt. Måste få göra om det.

Träffade även Lena, en gammal klasskamrat till mig sen gymnasiet. Oj, du kan inte fatta hur mycket jag har saknat dig.

Nina och jag hade jätteskoj, vi tog bilder nästan hela tiden som jag ska lägga upp här så fort som jag kan lura mig till lite bilder från henne..


Nu är det lördag och jag sitter hemma och tråkar. Vill hitta på något skoj, något istället för att bara sitta här. Någon som har någon bra idee?


Passar på att lägga upp en så urgullig video. Så himla sötttt!!

Ovido - Quiz & Flashcards