Alla inlägg under juni 2008

Av Sara Gustafsson - 30 juni 2008 23:12

Då var den äntligen klar.. :)

Men aj aj aj, det gjorde mycket ondare den här gången än dom två andra gångerna..

Jag gjorde ju i och för sig på smalbenet nu så man kan ju förstå att det smärtade lite..

Men fin vart den ju..

Hehe det blev ett S..


Uch. Bara för att jag ska få skriva av mig lite nu så känner jag mig väldigt ledsen faktiskt..

Har ni någon gång kännt att ni verkligen ställer upp och bryr er om en nära till en har det jobbigt och man får bara skäll?

Jag känner så..

Vet nån hur man ska göra?


Dåså iallafall..

Nu kommer en bild på tatueringen.. :)




Av Sara Gustafsson - 27 juni 2008 23:17

Kom på mig själv alldeles nyss att det var otroligt länge sen jag skrev i bloggen så jag blev tvungen att gå in nu..

I tisags så kände jag för att göra om ytligare lite mera här hemma så jag möblerade om i vardagsrummet. Det blev skyst..


Det har fakriskt inte hänt så mycket i veckan utan veckan har varit lugn.. Det kan vara skönt ibland att bara få ta det lite lugnt ibland också.. Eller vad säger ni?


I dag så åkte Jerry och Teo och hämtade Jerrys motorcykel i Stockholm. Den har stått på Jerrys brors jobb och nu äntligen har Jerry fått börjat övningsköra med Teo.. Oj vad han tyckte det var roligt..

Vi tog en sväng jag, Teo, Jerry och Fredrik.. Jag satt bakom Teo. Lite läskigt i början att sätta sig på en motorcykel igen efter min olycka jag var emd om för några år sedan.. Skadade mig ganska illa då så jag har helt enkelt inte vågat.. Men nu gick det bra faktiskt..

Tack snälla för åkturen Teo.. :)


Av Sara Gustafsson - 23 juni 2008 11:28

I går var Jerry och fixade sin tatuering.. Den blir jättesnygg.. Han har en sittning kvar att göra och den är om en vecka då jag också ska tatuera mig igen.. Det ska bli skoj. Säger inget än vad det blir utan ni får se.. :)


Jag och Jerry har blivit som helt galna i ps3:an.. Vi spelar varje kväll. Roligt, roligt!


Nej, nu ska jag fixa med annat..


Här kommer bilder på Jerrys tatuering..

Av Sara Gustafsson - 21 juni 2008 13:16

Jaha, då har man varit på ko bingot i går då...

Tyvär så vann jag inget på mina lotter alls :( Men det var roligt att titta på..


Midsommarafton blev lugn. Vi var hemma hos en kompis och grilade och hade det trevligt. Jag och Jerry gick hem vid 23 tiden och haha, vi spelade ps3 tills kl 03 på natten.. Men det var skoj..


Här kommer alltså lite bilder från ko bingot. Dom hade ritat upp ett rutsystem som var nummrerat och skulle kossan bajsa i någon ruta så har personen med det nummret vunnit..



Av Sara Gustafsson - 20 juni 2008 13:02

Ja, i dag var det midsommar då..

Solen lyser lite här iallafall men det är mulet imellanåt..

Vill ju att det ska vara varmt, jätte varmt!

Hehe! Det första jag tänkte på var dom som har köpt säng som får tillbaka pengarna ifall det regnar.. Haha man kanske skulle ha köpt en säng för det lär börja regna här.. Någon som har köpt den sängen? Ni vet den som är på reklam hela tiden.


Ska som sagt snart åka till KoBingot snart. Väntar bara på ett par vänner som ska följa med..


Jag hade ju en omröstning om bilar men den verkade inte vara så intressant för er för det var bara tre som hade röstat och en av dom var jag.. Så kolla in omröstningen nu så får ni se om ni vill rösta lite.. :)

Av Sara Gustafsson - 19 juni 2008 14:44

Åå så skönt men endå inte..

Jag var så otroligt sugen på att sola i dag men det är ju ingen sol ute ju :(

Jag gjorde som jag gjorde och åkte ner på stan och solade solarium. På ett sätt är det skönt fö rman kan sola naken ;) Men på ett annat sätt är det skönare att sola ute med bikini på stranden eller balkongen då man kan läsa en bok eller tidning..

Jaja nog pratat om min solning nu.


Jag var i Farsta i går och hälsade på min bästa vän och min gud-dotter.. Men herre jädrans vad hon växer fort.. Hon var ju mycket mindre förrut ju..

Hon och jag gick runt och höll varandra i handen och kollade på kläder :) Hehe, det ska börjas i tid..

Tack iallafall för en trevlig dag :)


Ska följa med Jerry i dag tänkte jag.. Han ska jobba lite extra i kväll..


Men nu ska jag passa på att hitta på annat.. Hej då och trevlig midsommar om ni inte läser min blogg i morgon.. Fast det borde ni för jag kommer att berätta och lägga upp bilder på ett sånt kallat koBingo.. Haha jaa klura på det ni så får ni titta in i morgon..

Fy!

Av Sara Gustafsson - 18 juni 2008 21:37

I dag är jag så trött på allt som finns, specillt män.. Uch.

Ni kvinnor vet nog hur jag känner :)


Orkar tyvär inte skirva så mycket i dag så det får bli detta bara..

Av Sara Gustafsson - 15 juni 2008 16:40

Det har hänt en hel del sedan jag skrev.. Jag har för det första sagt upp mig från jobbet, så nu går jag och drar här hemma tills jag har hittat ett nytt jobb men det är inga problem för mig..


Ronja döptes i går och Jerry var en stolt gudfar till henne.. Underbar liten tjej.. Tyvär så är min kamera som den är.. Hmm behöver köpa en ny, men jag hoppas att dom två bilderna jag fick som blev relativt bra är okej att titta på :)


Fick för mig i måndags att jag skulle göra om i sovrummet.. Joo visst möblera om tänker ni.. Nej Nej, jag målade om hela sovrumet och snyggade till med nya prylar.. Hehe så är det när man har tråkigt..

Jag ska skaffa lite mera tavlor bara sen är det klart..


Snart kommer Jerry hem och jag hoppas att han kommer gilla sovrummet.. Ska laga lasagne till han när han kommer, mm det är gott..



Ovido - Quiz & Flashcards