Alla inlägg under mars 2008

Av Sara Gustafsson - 28 mars 2008 12:04

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag blir bara lite fundersam över en sak.. Jag vacknade idag vid halv sex och kände mig inte bra. Jag tog tempen och den visar att jag har feber och då tänker jag att jag inte kan jobba.. Man ska väl inte jobba när man har feber? Det är ju inte bra.. Så jag ringer till chefen och säger att jag är sjuk, vet ni vad han säger? Hmm, ja okej jag får försöka hitta någon annan men bara så du vet så gillar jag inte när folk sjukanmäler sig.. VA?? Ska man inte få vara sjuk nu eller?? Jag fattar absolut inget!! Hur som helst stannade jag hemma i dag. Febern har gått ner så det känns bättre nu.. Jag tror att mycket berode på att jag har jobbat hela påsken och inte har fått en stund ledigt..


I morgon hoppas jag att jag mår bra.. Ska iväg på ett fotouppdrag med min vän Emma.. Hon har aldrig fotats förrut så jag tänkte ta med henne så hon får prova på detta..


Nej, nu ska jag ta och titta lite på tv:en..




Av Sara Gustafsson - 24 mars 2008 12:55

Nu är jag riktigt trött på snö!!

Det kom såklart mera i dag.. Vaknade upp och blir så trött på dess jäkla snö!!!


Av Sara Gustafsson - 23 mars 2008 08:54

Hej igen på er där ute som läser min blogg..

Jag har ju bara två som har svarat på min omröstning ju..

Vart är ni alla som röstar.. Jag lovar att jag ska komma på roligare saker att rösta om ifall ni röstar lite på min fråga nu.. :)

Av Sara Gustafsson - 23 mars 2008 08:46

Det är gott med påskmat =)


Vi var hemma hos svärmor och svärfar i går och åt påskmat och fy vad jag blev mätt...

Jag blev så svulen om magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Det var knappt så jag orkade äta något nu i morse..


Ska till jobbet nu och jobba och stå i.. :)

Mycket som ska göras...

I dag slutar jag vid 15:00 så sen ska jag hem och ta en riktig storstädning.. Det behövs ibland..


Usch, i går så hade vi sura dagen på jobbet verkade det som.. Alla kunder som kom och handlade verkade bara vara sura och griniga.. Vet inte varför men det har väl något med påsken att göra kanske.?

Men våra kära stamkunder kommer ju varje dag och då lyser man upp.. Dom är trevliga.. Dom får en att skratta.. :)


Nej nu ska jag röra på mig..


Ha det bra alla där ute..


Av Sara Gustafsson - 21 mars 2008 10:21

Joo så vad det påsk.. Det märks på vädret kan man ju säga..

Stod och lagade lite mat som jag skulle ha med mig till jobbet och så började det akutsnöa.. Nu är det helt vitt på backen... Usch.. Jag gillar det inte...


När jag kom hem igår så var Jerry och spelade match i Örebro.. Så jag var ensam hemma och kunde göra precis vad jag ville.. :)

Jag slog på tv:en och så började Insader..

Okej, ursäkta mitt ordspråk nu men hur i helvete tänker dom där jävlarna som sitter i riksdagen igentligen?

Dom ska ha våra pengar men när det kommer till deras pengar så skiter dom fullständigt i oss vanliga människor som bor här i landet!! Jag blir så förbannad så jag går upp i taket!!!

Nu måste det ju hända något så vi får stopp för detta!! VARFÖR SKA VI VANLIGA MÄNNISKOR BETALA OCH INTE DOM??? Det är sjukt.. Jag hoppas verkligen att dom får en redig smäll för detta..

 Det enda jag kan säga om dom som sitter i riksdagen är.. FY FAN FÖR ER!!!!!


Nej, nu ska jag dra till jobbet och tjäna pengar för att ge staten lite skatt!!!! Det ni, ni som sitter i riksdagen, det kanske NI också borde GÖRA!!!

Emi

Av Sara Gustafsson - 19 mars 2008 14:59

Hej Hej..

Gick in och kollade lite på Emis blogg.. En bussig tjej.. Så underbart söt..



Av Sara Gustafsson - 19 mars 2008 10:44

http://www.rascalflatts.com/home2.php


Detta är Rascal Flatts hemsida..

Gå in och kolla =)

Av Sara Gustafsson - 19 mars 2008 10:43

Här är en låt som verkligen är värd att lyssna på.

Männsikor som får canser har det inte lätt. Men på ett sätt så finns det alltid hopp.


Ovido - Quiz & Flashcards